.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، طبق این آمار که توسط معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات با تکیه بر آمارهای جهانی اعلام شده، ارزان ترین سهم اختصاص یافته به استفاده از تلفن ثابت نسبت به درآمد خانوار در بین کشورهای منطقه، با اختلافی بیش از دوبرابر نسبت به کشور دوم (قطر)، متعلق به ایران است.
 
در بخش پهن باند ثابت هم که اینترنت ارائه شده بر بستر تلفن ثابت یا همان ADSL را در بر می گیرد، کشورمان در بین ۲۰کشور، از نظر ارزانی هزینه نسبت به درآمد سرانه ملی رتبه دوم را بعد از کویت کسب کرده است. در بخش تلفن همراه نیز ایران در مقام پنجم ارزان ترین سهم قیمت تلفن همراه نسبت به درآمد سرانه ملی قرار دارد.
 
به طور کلی، شاخص سبد قیمت ICT در ایران از متوسط این شاخص در منطقه و جهان کمتر است و این شاخص در ایران در سال ۲۰۱۴ نسبت به سال ۲۰۱۳ به میزان ۱۶درصد کاهش یافته است که درصد عمده‌ای از این کاهش به علت کاهش تعرفه ها است که با اجرای طرح همکدی و ثابت نگهداشتن تعرفه ها در بخش تلفن ثابت اتفاق افتاده است و پیش بینی می شود، این نسبت در آمارهای سال ۲۰۱۵ باز هم کاهش یابد.
 
جایگاه کشورمان با اختصاص نیم درصد سهم برای شاخص کلی سبد قیمت ICT از درآمد سرانه در سال ۲۰۱۴، از متوسط این شاخص در منطقه و جهان بسیار کمتر بوده و رتبه سوم منطقه و رتبه ۷ جهان را به خود اختصاص داده است.
 
شاخص سبد هزینه ICT  از مجموع سهم تلفن ثابت، تلفن همراه و هزینه اینترنت از درآمد ناخالص سرانه ملی تقسیم بر ۳ به دست می آید و یا به بیان دیگر، این شاخص دربرگیرنده قیمت تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت باند پهن ثابت است که با اعلام میانگین هزینه این سه خدمت به صورت درصدی از درآمد ناخالص ملی محاسبه می شود.



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گروه رایانه
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

Behzadi 14 1

آخرین نسخه از تجهیزات ارائه شده از شرکت LG در کنگره جهانی موبایل امروز، یک ربات غلتان 20 سانتی متری است که در واقع یک سیستم نظارت بر اوضاع خانه است. این ربات کروی شکل، مجهز به یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و می تواند از تمامی رویدادهایی که در منزل شما اتفاق می افتد، به صورت زنده، فیلمبرداری کند. یک کارت حافظه microSD نیز در این ربات جاسازی شده است که به شما این امکان را می دهد تا در صورت لزوم، عکس یا فیلمی را ذخیره نمایید.

 

این ربات را می توان به هر کجا از خانه فرستاد، همچنین می توان از آن به عنوان یک دستگاه کنترل از راه دور استفاده نمود. ربات رونمایی شده، مجهز به منتشرکننده ی اشعه مادون قرمز است، بنابراین می توانید با استفاده از آن، تلویزیون، سیستم صوتی، تهویه هوا، و یک سری تجهیزات دیگر را روشن و کنترل کنید.

Behzadi 14 2
یکی از ویژگی هایی که این ربات دارد، محافظت از حیوان خانگی شماست. با استفاده از این ربات، می توانید حیوان خود را مشاهده کنید، با او بازی کنید و حتی با او صحبت کنید!
این ربات، مجهز به یک دوربین، یک میکروفن، یک بلندگو، و چندین چراغ LED می باشد. برای شارژ این ربات، می توان از شارژرهای معمولی USB بهره برد.
تاریخ عرضه این ربات به بازار، مصادف با فروش G5 خواهد بود. هنوز درباره قیمت نهایی این ربات خبری منتشر نشده است. درباره سازگاری این ربات نیز، جزییات لازم ذکر نگردیده است، امّا انتظار داریم که محدود به دستگاه های هوشمند LG نباشد!



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گروه رایانه
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394
.

 سامسونگ بالاخره دقایقی قبل پرچم دار جدید خود را معرفی کرد. گلکسی اس 7، که بهبود عملکرد و کارایی و همچنین دوربین قوی تر از اصلی ترین تفاوت های آن با گلکسی اس 6 است، به صورت رسمی رونمایی شد. در ادامه با این اسمارت فون آشنا شوید.

 برای کسانی که اخبار و شایعات مربوط به گلکسی اس 7 را دنبال می کردند، شاید بسیاری از این ویژگی هایی که امشب رسمی شد، موضوع تازه ای نباشند. اما بهتر است بدانید که سامسونگ برای همه سورپرایز دارد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار فناوری , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گروه رایانه
ت : دو شنبه 3 اسفند 1394

برای دانلود نرم افزار brisc cad جدید ترین نسخه روی لینک زیر کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 887
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گروه رایانه
ت : پنج شنبه 21 آبان 1394
.

این مسابقه به طوری است که شما یک سیدی به ما می دهید و ما برایتان عکس های مورد نیاز را در آن قرار می دهیم . سپس شما با این عکس ها یک فتو کلیپ(کلیپی از عکس) برایمان میسازید و به ما می دهید . ما آن را با نظر مسئولین برسی می کنیم و به نفرات برنده جوایزی اهدا خواهد شد . در ضمن ثبت نام در این مسابقه رایگان است.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : گروه رایانه
ت : چهار شنبه 13 آبان 1394
.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی